Translate

onsdag 21 maj 2014

Skumt föremål

I morse när jag skulle till jobbet och skulle ut genom porten hejdade jag mig när jag såg ett svart äggliknande föremål med två svarta trådar. Eftersom jag bor i en pangstad skenade fantasin snabbt iväg och bestämde mig för att ta vindsvägen. Sagt och gjort blev det en lite omväg och väl ute på gården vågade jag knappt närma mig den skumma grejen. Det kom en förbipasserande som jag hejdade och hon trodde väl först att det var något från ett träd men ändrade sig snabbt. Ingen av oss vågade röra föremålet och vi skiljdes sedan åt. När jag kom till jobbet ringde jag och väckte min granne och berättade om saken utanför porten. Efter några timmar ringde jag min granne och frågade hur det hade gått och hon sa att föremålet var borta och troligtvis hade städerskan plockat bort saken och hon var fortfarande vid liv. ☺

Det visade sig att det var en mjukisgrej men håll med om att det såg ut att vara något explosivt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar